Ik heb een klacht of compliment
Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Wij lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice (088 – 555 3000) of via onderstaand formulier. Wij willen graag weten waarom je niet tevreden bent. Door een klacht in te dienen, kun je je ontevredenheid uiten en help je ons om onze service te verbeteren. Ben je juist wel tevreden over ons en wil je ons laten weten waarom? Geef dan je compliment aan ons door. Hier worden wij blij van!

Hoe verloopt het klachtenproces?

Binnen 3 werkdagen bevestigen we je klacht en we streven ernaar om binnen 10 werkdagen je klacht op te lossen.

Niet te vreden met de oplossing? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

 

Klacht of compliment doorgeven

Hieronder kun je je persoonlijke gegevens invullen en je klacht of compliment aan ons doorgeven. Wij nemen vervolgens contact met jou op.

Voornaam*
Achternaam*
Postcode*
Straat
Woonplaats
Telefoonnr*
E-mailadres*
Klacht of compliment

Energiewacht verwerkt jouw gegevens om jouw aanvraag te verwerken. Ook verwerken we jouw gegevens om je te informeren over onze dienstverlening. Meer informatie over het gebruik van jouw persoonsgegevens en de mogelijkheid om je hiervoor af te melden vind je in ons privacy statement.

 
 

* Verplicht veld

Liever contact via e-mail?

Liever contact via e-mail?

Bellen kan ook

Bellen kan ook

© 2019, Energiewacht.

Alle rechten voorbehouden.  Voorwaarden, Privacy en Disclaimer