Welke vragen worden het meest gesteld?
Het kan voorkomen dat je nog een vraag hebt over onze producten of diensten. Kijk dan bij onze veelgestelde vragen. Alle relevante vragen over hebben wij hieronder voor je opgesomd. En staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je die heel gemakkelijk aan ons doorgeven via het formulier onderaan de pagina.
Alle vragen uit de categorie:
Mijn zonnepanelen zijn al geïnstalleerd»Service en onderhoud
We raden u aan om eerst bij de veelgestelde vragen na installatie te zoeken. Veel storingen kunt u zelf gemakkelijk oplossen. Komt u er toch niet uit? Mail ons dan op zon@ewacht.nl. We analyseren de storing en nemen binnen twee werkdagen contact met u op over de vervolgstappen.
Gaat u binnenkort verhuizen? Dan moeten wij een aantal gegevens wijzigen in ons systeem en in het monitoringsportal. Stuur ons dan een e-mail zon@ewacht.nl. Met dit formulier geeft u een wijziging in eigenaar van de zonnepanelen door.
Draagt u uw zonnepanelensysteem over aan de nieuwe bewoners? Dan moeten er een aantal gegevens gewijzigd worden in ons systeem en eventueel in de monitoringsportal. Stuur ons dan een email zon@ewacht.nl
Het kan altijd voorkomen dat door omstandigheden de installatie niet volledig opgeleverd kan worden. In dat geval neemt onze afdeling Planning zo snel mogelijk contact met u op om de restpunten in orde te maken. De installateur ter plaatse zal u informeren over de resterende werkzaamheden.
Als u gekozen heeft voor het ServiceGarantPlan monitoren wij uw zonnepanelensysteem actief zodra de online portal live is.
Tevens ontvangt u maandelijks een rapportage over de werking van uw systeem. Hierin vergelijken we de verwachte opbrengst uit uw offerte met de daadwerkelijke opbrengst van uw zonnepanelensysteem. Tevens ziet u de eventuele storingen van die maand en de duur van de storingen.
Ook ontvangt u elk jaar een jaaroverzicht. Zo weet u zeker dat het systeem doet wat wij beloofd hebben.
Uw systeem wordt continue door ons gemonitord. Elke eerste dag van de maand ontvangt u een overzicht van de werking van uw systeem in de afgelopen maand. De verwachte opbrengst wordt vergeleken met de werkelijke opbrengst en als er een storing is geweest, wordt dit ook vernoemd in het overzicht. Zo weet u precies wat uw systeem in de afgelopen maand gedaan heeft.
Let op: In uw eerste maandelijkse rapportage kan de werkelijke opbrengst afwijken van de verwachte opbrengst. Dit is afhankelijk van de installatiedatum. In het overzicht wordt de verwachte opbrengst van de gehele maand berekend. Afhankelijk van de datum waarop uw systeem is geplaatst, kan in de eerste maand de werkelijke opbrengst afwijken van de verwachte opbrengst. Voorbeeld: PVGIS berekent de opbrengst van de hele maand. Als uw zonnepanelen op de 15e zijn geïnstalleerd, wordt in het overzicht toch vanaf de eerste van de maand gerekend. In de berekening mist u dan 14 dagen opbrengst. Dit is alleen het geval in de eerste maand.
Vragen op categorie:
Stel je vraag
Staat jouw vraag niet in ons overzicht? In onderstaand formulier kun je je vraag kwijt. Nadat wij je vraag hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
* Verplicht veld