Jaarverslag 2018: VerduurSamen

VerduurSamen; dat is nieuwe energie met Energiewacht én onze gezamenlijke opdracht in Nederland. Want verduurzamen dat doe je niet alleen, dat doen we samen!

Samen doen in 2018

In 2018 hebben alle 460 medewerkers van Energiewacht een bijdrage geleverd om particulier en zakelijk Nederland bewust te maken van wat ze kunnen doen om duurzamer en energiezuiniger te functioneren. Dit hebben we gedaan door bijvoorbeeld de Provincie Drenthe te helpen met het activeren van 800 huiseigenaren binnen het project ’10.000 duurzame huishoudens’. Daarnaast hebben we bijgedragen aan de energetische renovatie van twee flats in beheer van Woningencorporatie Nijestee. Hierbij hebben we de labels van de appartementen verbeterd met meerdere stappen, naar label B. Ook zijn de processen van de interne organisatie geoptimaliseerd met behulp het verbeterprogramma ‘House In Order’.

Lees ons jaarverslag
In 2018 hebben we de basis gelegd en ons ingezet om ons gehele werkgebied op de langere termijn te helpen met het verduurzamen van de woning of de zaak. We hebben onze activiteiten gebundeld in ons jaarverslag over het jaar 2018.

Lees alles op www.ewacht.nl/jaarverslag.

© 2019, Energiewacht.